Master give us determination to change what we can change, serenity to support what don´t depend on us to change & wisdom to know the difference between two situations.ºReinhold Niebuhrº

Friday, February 11, 2005

I say a little pray for u!

I Say A Little Pray
Dionne Warwick/Diana King



The moment I wake up
Before I put on my makeup
I say a little pray for you
While combing my hair now
And wondering what dress to wear now
I say a little pray for you


Forever and ever
You'll stay in my heart
And I will love you
Forever and ever
We never will part
Oh how I'll love you
Together, forever
That's how it will be
To live without you
Would only mean heartbreak for me


I run for the bus dear
While riding it I think of us dear
I say a little pray for you
At work I just take time
And all through my coffee break time
I say a little pray for you


Forever and ever
You'll stay in my heart
And I will love you
Forever and ever
We never will part
Oh how I'll love you
Together, forever
That's how it will be
To live without you
Would only mean heartbreak for me


My darling believe me
For me there is no one
But you
Please love me too
I'm in love with you
Answer my pray


Forever and ever
You'll stay in my heart
And I will love you
Forever and ever
We never will part
Oh how I'll love you
Together, forever
That's how it will be
To live without you
Would only mean heartbreak for me



Eu Faço Uma Pequena Oração
Dionne Warwick/Diana King


No momento em que acordo,
Antes que coloque minha maquiagem,
Eu faço uma pequena oração por você.
Enquanto [estou] penteando meu cabelo neste
momento,
E me perguntando que vestido usar agora,
Eu faço uma pequena oração por você.


Eternamente e sempre,
Você permanecerá em meu coração,
E eu amarei você.
Eternamente e sempre,
Nós nunca nos separaremos.
Oh, como eu te amarei!
Juntos, eternamente
É como será.
Viver sem você
Apenas significaria sofrimento para mim.


Eu corro [para pegar] o ônibus, querido;
Enquando [estou] rodando nele, eu penso em
nós, querido;
Eu faço uma pequena oração por você.
No trabalho eu apenas ocupo o tempo,
E durante todo o período do meu intervalo para
o café
Eu faço uma pequena oração por você.


Eternamente e sempre,
Você permanecerá em meu coração,
E eu amarei você.
Eternamente e sempre,
Nós nunca nos separaremos.
Oh, como eu te amarei!
Juntos, eternamente
É como será.
Viver sem você
Apenas significaria sofrimento para mim.


Meu querido, creia-me:
Para mim não existe ninguém,
Apenas você.
Por favor, me ame também,
I love U
Responda minha oração.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home