Master give us determination to change what we can change, serenity to support what don´t depend on us to change & wisdom to know the difference between two situations.ºReinhold Niebuhrº

Wednesday, February 09, 2005

From this moment on

From this moment on – Shania Twain
blockquote>a partir deste momento em diante
From this moment
a partir deste momento
life has begun
a vida começou
from this moment
a partir deste momento
you are the one
voce é a única pessoa
right beside you
que estará sempre ao meu lado
is where are belong
é aonde voce deve estar
from this moment on
a partir deste momento em diante
from this moment
a partir deste momento
i have been blessed
eu fui abençoada
i live for your happiness
eu vivo p ara sua felicidade
and for your lovel’d
e pelo seu amor
give my last breath
eu daria o meu último suspiro
from this moment on
a partir deste momento em diante
i give my hand to you with all my heart
eu me entregaria a você com todo meu coraçao
can’t wait to live my life with you i cant wait start
eu mal posso esperar para viver minha vida com voce
eu não consigo esperar
you and i will never be apart
voce e eu nunca vamos nos separar
my dreams came true
meus sonhos se realizaram
because of you
por causa de voce
from this moment
a partir deste momento
as long as i live
enquanto eu viver
i will love you
eu amarei voce
i promiss you this
eu prometo isso a voce
there is nothing
que não há nada
i wouldn’t give
que eu não possa dar
from this moment on
a partir deste momento em diante
your the reason i believe in love
voce é a razao de eu acreditar no amor
and your answer to my prayers from up above
voce e a resposta para as minha preces divinas
all we need is just the two of us
tudo que nos precisamos é de nós dois
my dreams came true
meus sonhos se realizaram
because of you
por causa de voce
from this moment
a partir deste momento
as long as i live i will love you
enquanto eu viver eu amarei voce
i promise you this
eu prometo isso a voce
there is nothing
não há nada
i wouldn’t give
que eu não possa te dar
from this moment will love ( i will love your)
a partir deste momento eu irei te amar
as long as i live
enquanto eu viver
from this moment on!!!
a partir deste momento em diante!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home